مرکز آموزش

نکات خرید هاست ایرانی  پرینت این مقاله

در هنگام خرید هاست ایران باید به نکاتی توجه داشته باشید. (البته ما کمی جامع تر برسی خواهیم کرد اما رویکرد اصلی ما بیان نکاتی است که شما می بایست در هنگام خرید هاست ایران بیشتر مد نظر داشته باشید است). اولین نکته در رابطه با هاست ایران و هر نوع هاست دیگر این است که زبان برنامه نویسی سایت شما چیست و در کل شما به چه نوع هاستی از لحاظ زبان برنامه نویسی وبسایتتان نیاز دارید. برای مثال php و asp دو زبان پرطرفدار برنامه نویسی تحت وب هستند که متناسب با آن می بایست هاست لینوکس ایران و یاهاست ویندوز ایران خریداری کنید.

دومین نکته میزان منابع مورد نیاز شماست. برای مثال شما می بایست حجم تقریبی فایلهایی که می خواهید بر روی هاست خود آپلود کنید را پیش بینی یا محاسبه نمایید و پلانی را خریداری کنید که از این لحاظ با مشکل مواجه نشوید.

اما از نکات مهم خرید هاست ایران این است که معمولا قیمت پهنای باند یا ترافیک ماهیانه ی سرورهای ایران کمی بالاتر از سرورهای خارج از کشور است و اگر شما در ماه مصرف ترافیک بالایی داشته باشید این هاست ها کمی برای شما گرانتر خواهند بود.

یک نکته دیگر در مورد هاست های ایران این مساله می باشد که سرعت بارگذاری اطلاعات از سرورهایی که داخل ایران هستند برای کاربران داخل ایران بالاتر است اما این مساله برای کاربران خارج از کشور بالعکس است و اگر اکثر کاربران سایت شما از خارج از کشور سایت را بازدید می کنند ممکن است کمی سایت شما برای آنها کُند لود شود.

توجه داشته باشید که خرید هاست ایران لزوما به معنای خرید هاستی که دارای امکان بارگزاری در اینترانت ملی ایران را داشته باشد نیست و شما اگر به راه اندازی وب سایتی نیاز دارید که در اینترانت ملی لود شود می بایست قبل از خرید با شرکت ارائه دهنده ی هاست تماس بگیرید و این مساله را پرس و جو نمایید.

ما در اینجا برخی از مهمترین نکته های خرید هاست ایران را مورد اشاره قرار دادیم اما ممکن است نکات دیگری نیز وجود داشته باشد که انشالله در مطالب آینده به آنها خواهیم پرداخت.

آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟